Vážení klienti, od 30. června 2025 pro Vás spouštíme zcela novou klientskou zónu a mobilní aplikaci – bezpečnější, přehlednější a včetně nových funkcionalit.
Stávající klientská zóna a aplikace budou dostupné do 29. června. Od 30. června budete automaticky směrováni do nové klientské zóny (stávající odkaz na našem webu se nemění) a k dispozici bude nová mobilní aplikace na Google Play nebo Apple Store (stávající uživatelé si budou muset původní aplikaci odinstalovat a následně stáhnout novou). Po celou dobu vám bude k dispozici i klientská podpora na telefonním čísle 227 071 111, kde vám s přechodem rádi pomůžeme.
Pro první přihlášení do nové klientské zóny bude potřeba zadat své přihlašovací jméno, resetovat vaše stávající heslo kliknutím na tlačítko "zapomněli jste heslo?“ a projít krátkou bezpečnostní procedurou .Po vytvoření nového hesla je již možné se přihlásit pomocí uživatelského jména a hesla. Přidali jsme vyšší úroveň zabezpečení, a proto bude při každém přihlášení potřeba zadat ověřovací kód, který přijde v SMS. Pokud si své přihlašovací jméno nepamatujete, rádi Vám ho sdělíme, nejlépe během osobní návštěvy, na našich recepcích.
Novou mobilní aplikaci si od 30.6. stáhnete na Google Play nebo Apple Store pod názvem „HealthPlus“. Současnou aplikaci bude potřeba nejprve odinstalovat.
Pro první přihlášení do mobilní aplikace je potřeba zadat své přihlašovací jméno a resetovat vaše stávající heslo kliknutím na tlačítko „zapomněli jste heslo?“ a projít krátkou bezpečnostní procedurou. Po vytvoření nového hesla je již možné se přihlásit pomocí uživatelského jména a hesla s volbou použití následného přihlášení pomocí otisku prstů nebo ověření dle obličeje (podle nastavení vašeho telefonu).
Veškeré informace k nové klientské zóně a mobilní aplikaci se dočtete na podstránce.
Pokud byste měli jakékoli dotazy, či potíže s přihlášením, obraťte se na naši klientskou linku na telefonním čísle 227 071 111, kde vám s přechodem rádi pomůžeme.