Pro naše klienty

V klientské zóně si můžete prohlédnout svou dokumentaci, přehled léků a termínů či kontaktovat lékaře prostřednictvím chatu nebo videohovoru.

Máte dotaz?
Ozvěte se nám

Klientská linka je dostupná 24/7 pro všechny klienty. Chcete-li využít chat nebo videohovor, přihlaste se do klientské zóny.

telefon

Klientská linka:

+420 227 071 111
telefon

Dětské oddělení:

+420 227 071 116
ikona fajfky
Děkujeme. Vaši zprávu jsme obdrželi.
Něco se nepovedlo. Zkuste to prosím znovu.

Co najdete v klientské zóně?

Najdete zde svou kompletní zdravotní dokumentaci. Všechny lékařské zprávy jsou napsané tak, abyste jim porozuměli. I přes to, že nejste zdravotníky.
Každý všední den od 8:00 do 15:30 je vám k dispozici náš zdravotnický personál. Po chatu, telefonicky nebo přes videohovor s vámi vyřeší administrativu a nenáročné konzultace, ať jste kdekoliv.
V přehledu nadcházejících i uplynulých návštěv se dozvíte přesný čas, oddělení i jméno vyšetřujícího lékaře.
Pokud jste ztratili příbalový leták nebo si nejste jistí tím, kdy a jak často užívat předepsaný lék, v klientské zóně se to dozvíte. Pokud stále váháte, kontaktujte nás.
Notebook s logem Health+

Časté dotazy

Jak se mohu přihlásit do programu?

Zájemcům o naše služby nabízíme 5 různých programů (3 pro dospělé a 2 pro děti). Kompletní popis služeb a náplně programů naleznete v tomto přehledu anebo nás prosím kontaktujte přes kontaktní formulář či na telefonním čísle +420 227 071 111. Je nutné, aby naši klienti měli uzavřenou smlouvu s některou z veřejných nebo komerčních zdravotních pojišťoven.

Mohu si Health+ nejprve prohlédnout?

Ano, po předchozí domluvě vám prostory našeho zařízení rádi ukážeme. Napište nám zprávu přes kontaktní formulář nebo zavolejte na +420 227 071 111.

Jak se do Health+ dostanu?

Health+ se nachází v bezprostřední blízkosti obchodního centra Nový Smíchov a křižovatky Smíchov – Anděl na adresách Kartouzská 3274/10 a Radlická 19/1 (Ringhofferova vila), Praha 5. Dostanete se k nám pohodlně metrem nebo tramvají, zastávka Anděl.

Kde mohu zaparkovat?

V bezprostřední blízkosti Health+ se nachází obchodní centrum Nový Smíchov, kde můžete parkovat.  

Pokud jste našimi klienty v programech Safír či Diamant, můžete parkovat také na našem privátním parkovišti.

Jak mohu Health+ kontaktovat?

Využijte prosím náš kontaktní formulář, chat v klientské zóně nebo v mobilní aplikaci či telefonní číslo +420 227 071 111.

Všechny časté dotazy

Máte zájem o naše služby?

Kontaktujte nás.