Health+ Kartouzská
Po 7:00 – 20:00
Út 7:00 – 18:00
St 7:00 – 17:00
Čt 7:00 – 17:00
Pá 7:00 – 16:00
Našimi partnery je několik dalších českých a zahraničních zařízení.
Zobrazit partnerská zařízení.
Zájemcům o naše služby nabízíme 5 různých programů (3 pro dospělé a 2 pro děti). Kompletní popis služeb a náplně programů naleznete v tomto přehledu anebo nás prosím kontaktujte přes kontaktní formulář či na telefonním čísle +420 227 071 111. Je nutné, aby naši klienti měli uzavřenou smlouvu s některou z veřejných nebo komerčních zdravotních pojišťoven.
Ano, po předchozí domluvě vám prostory našeho zařízení rádi ukážeme. Napište nám zprávu přes kontaktní formulář nebo zavolejte na +420 227 071 111.
Health+ se nachází v bezprostřední blízkosti obchodního centra Nový Smíchov a křižovatky Smíchov – Anděl na adresách Kartouzská 3274/10 a Radlická 19/1 (Ringhofferova vila), Praha 5. Dostanete se k nám pohodlně metrem nebo tramvají, zastávka Anděl.
V bezprostřední blízkosti Health+ se nachází obchodní centrum Nový Smíchov, kde můžete parkovat.
Pokud jste našimi klienty v programu Diamant, můžete parkovat také na našem privátním parkovišti.
Využijte prosím náš kontaktní formulář, chat v klientské zóně nebo v mobilní aplikaci či telefonní číslo +420 227 071 111.
Velmi milý personál.
Oceňuji profesionální přístup a dostupnost odborníků.
Přístup lékařů, sester a pracovníků v recepci považuji za nejen zcela profesionální, ale zároveň velmi vstřícný k pacientům - proto hodnotím práci celého kolektivu jako příkladnou.
Objednávání k lékařům i zasílání receptů probíhají rychle a velmi ochotně. Pracovnice recepce jsou profesionální a příjemné. Péče lékařů je na vysoké úrovni, jsou zkušení a empatičtí.
Zcela vyhovuje mým potřebám.
Profesionální personál, objednání na konkrétní čas, možnost telefonní konzultace, krásné prostory, recepce s občerstvením, parkování v areálu (jsem ZTP).
Se službami Health+ jsem velmi spokojený. Moje zkušenosti s lidmi, kteří tam pracují, jsou velmi pozitivní. Všichni v Health+ jsou velmi milí, empatičtí a skutečně jim záleží na tom, aby se jejich pacienti měli dobře.
Jako rodina jsme členy přes 10 let. Prémiové služby a nadstandardní úroveň zdravotnictví.
Moje zkušenosti jsou jen ty nejlepší a to jak s kvalitou péče tak s operativní reakcí.
Vyhovuje mi, že služby jsou na vysoké úrovni, že netrávím drahocenný čas čekáním v čekárně, že mohu změnit specialistu, dále mi vyhovuje možnost telefonické konzultace.
Velmi dobré služby a anglicky mluvící.
Vše probíhá dle časového rozvrhu, kvalitní péče, příjemná atmosféra.
Velmi příjemné prostředí. Oceňuji, že lékaři mají čas na komunikaci s pacienty během návštěvy. Oceňuji mobilní aplikaci, mám všechny zprávy a ostatní informace vždy u sebe. Klientem H+ jsem velmi dlouho.
Velmi milý personál.
Oceňuji profesionální přístup a dostupnost odborníků.
Přístup lékařů, sester a pracovníků v recepci považuji za nejen zcela profesionální, ale zároveň velmi vstřícný k pacientům - proto hodnotím práci celého kolektivu jako příkladnou.
Objednávání k lékařům i zasílání receptů probíhají rychle a velmi ochotně. Pracovnice recepce jsou profesionální a příjemné. Péče lékařů je na vysoké úrovni, jsou zkušení a empatičtí.
Zcela vyhovuje mým potřebám.
Profesionální personál, objednání na konkrétní čas, možnost telefonní konzultace, krásné prostory, recepce s občerstvením, parkování v areálu (jsem ZTP).
Se službami Health+ jsem velmi spokojený. Moje zkušenosti s lidmi, kteří tam pracují, jsou velmi pozitivní. Všichni v Health+ jsou velmi milí, empatičtí a skutečně jim záleží na tom, aby se jejich pacienti měli dobře.
Jako rodina jsme členy přes 10 let. Prémiové služby a nadstandardní úroveň zdravotnictví.
Moje zkušenosti jsou jen ty nejlepší a to jak s kvalitou péče tak s operativní reakcí.
Vyhovuje mi, že služby jsou na vysoké úrovni, že netrávím drahocenný čas čekáním v čekárně, že mohu změnit specialistu, dále mi vyhovuje možnost telefonické konzultace.
Velmi dobré služby a anglicky mluvící.
Vše probíhá dle časového rozvrhu, kvalitní péče, příjemná atmosféra.
Velmi příjemné prostředí. Oceňuji, že lékaři mají čas na komunikaci s pacienty během návštěvy. Oceňuji mobilní aplikaci, mám všechny zprávy a ostatní informace vždy u sebe. Klientem H+ jsem velmi dlouho.