Nová klientská zóna a aplikace


Proč jsme se rozhodli pro změnu
Na co se můžete těšit
A co jsou ty slíbené novinky
Další funkcionality pro vás chystáme v příštím roce. O všem vás budeme včas informovat.
Jak přechod pro stávající uživatele proběhne
Stávající klientská zóna a aplikace budou dostupné do 29. června 2025.
Od 30. června budete automaticky směrováni do nové klientské zóny (stávající odkaz na našem webu se nemění) a k dispozici bude nová mobilní aplikace na Google Play nebo Apple Store (stávající uživatelé si budou muset původní aplikaci odinstalovat a následně stáhnout novou).
Po spuštění bude k dispozici i klientská podpora na telefonním čísle 227 071 111, kde vám s přechodem rádi pomůžeme.


Jak se přihlásit do nové klientské zóny
Jak se přihlásit do nové aplikace
Novou mobilní aplikaci si od 30. června 2025 stáhnete na Google Play nebo Apple Store pod názvem „HealthPlus“. Současnou aplikaci bude potřeba nejprve odinstalovat.


Stáhněte si naši mobilní aplikaci HealthPlus
Časté dotazy ke změně klientské zóny a aplikace
Naším cílem je nabídnout bezpečnější, přehlednější a modernější prostředí, které odpovídá současným technickým i bezpečnostním standardům. Zároveň chceme přinášet nové funkce a lepší uživatelský komfort a postupně toto prostředí rozšiřovat.
Nová klientská zóna bude spuštěna 30. června 2025. Od tohoto dne bude dostupná přes náš web i jako mobilní aplikace.
- Přístup do klientské zóny zůstává stejný (zde najdete link).
- Starou aplikaci bude nutno odinstalovat. Novou aplikaci bude třeba stáhnout na App Store a Google Play pod stejným jménem (HealthPlus).
- Přihlašovací jméno zůstává stejné. Bude pouze třeba změnit přístupové heslo.
- Současná klientská zóna ani aplikace nebude již nadále přístupná.
Ne, přechod bude automatický. Předem vás budeme o všech krocích informovat emailem i SMS.
Ano. Zatímco přihlašovací jméno se nemění, heslo bude potřeba vytvořit nové.
Přístup zůstává stejný přes náš web. Odkaz najdete na zde.
Spolu s novou klientkou zónou spouštíme i novou mobilní aplikaci pro iOS a Android pod názvem "HealthPlus". Ke stažení bude na Google Play a App Store.
Doporučujeme aktualizovat prohlížeč nebo aplikaci. Pokud problém přetrvává, kontaktujte naši podporu – rádi vám pomůžeme.