Nová klientská zóna a aplikace

Připravujeme pro vás novou klientskou zónu a mobilní aplikaci – bezpečnější, přehlednější a včetně nových funkcionalit.
Od 30. června 2025 pro vás spouštíme zcela novou klientskou zónu a mobilní aplikaci.
Cílem této změny je zajistit vyšší úroveň bezpečnosti vašich dat.
Zároveň vám nabízíme moderní a přehledné prostředí, ve kterém budete mít vše důležité rychle a pohodlně na dosah.
telefon s logem Health+
Notebook s logem Health+

Proč jsme se rozhodli pro změnu

Modrá ikona fajfky
Bezpečnost na prvním místě – nové prostředí odpovídá nejnovějším bezpečnostním standardům, včetně vyšší ochrany osobních údajů.
Modrá ikona fajfky
Vaše pohodlí – klientská zóna i aplikace je navržena také na základě vašich podnětů tak, aby byla přehlednější a přinesla některé funkce a nastavení, po kterých jste volali.

Na co se můžete těšit

Již v současné době vám klientská zóna a naše mobilní aplikace umožňují pohodlný přístup k vaší zdravotní dokumentaci, termínům návštěv nebo přehledu předepsaných léků. Pomocí pár kliknutí můžete kontaktovat naši recepci. Zde je přehled:
Modrá ikona fajfky
Přístup ke kompletní zdravotní dokumentaci
Modrá ikona fajfky
Přehled předepsaných léků
Modrá ikona fajfky
Termíny vyšetření
Modrá ikona fajfky
Videokonzultace a chat s lékařem
Modrá ikona fajfky
Oboustranné předání dokumentů nebo receptů
Modrá ikona fajfky
Rychlý kontakt na recepci
Modrá ikona fajfky
Aktuální informace z Health+

A co jsou ty slíbené novinky

check icon
Bezpečnější přihlašování a správa osobních údajů
check icon
Moderní design s jednoduchou orientací
check icon
Rychlejší přístup k informacím o službách nebo historii komunikace
check icon
Přehlednější fulltextové vyhledávání dokumentů
check icon
Správa rodinných příslušníků
check icon
Cílená komunikace s klienty a notifikace, které upozorní na příjem nové zprávy
check icon
Filtrace termínů u lékaře podle data, jména lékaře a specializace, a to včetně rodinných příslušníků
check icon
Filtrace lékařských zpráv podle data a jména lékaře, a to včetně rodinných příslušníků
check icon
Přehled veškeré předepsané medikace
check icon
Všechny záznamy lze exportovat do PDF nebo Excelu
check icon
Odkaz na blog a aktuality, kde najdete důležitá sdělení i články na zajímavá témata

Další funkcionality pro vás chystáme v příštím roce. O všem vás budeme včas informovat.

Jak přechod pro stávající uživatele proběhne

Ikona Informace

Stávající klientská zóna a aplikace budou dostupné do 29. června 2025.

Od 30. června budete automaticky směrováni do nové klientské zóny (stávající odkaz na našem webu se nemění) a k dispozici bude nová mobilní aplikace na Google Play nebo Apple Store (stávající uživatelé si budou muset původní aplikaci odinstalovat a následně stáhnout novou).

Po spuštění bude k dispozici i klientská podpora na telefonním čísle 227 071 111, kde vám s přechodem rádi pomůžeme.

práce s chatem

Jak se přihlásit do nové klientské zóny

Modrá ikona fajfky
Pro první přihlášení do nové klientské zóny bude potřeba zadat znovu své přihlašovací jméno, resetovat vaše stávající heslo kliknutím na tlačítko „zapomněli jste heslo?“ a projít krátkou bezpečnostní procedurou.
Modrá ikona fajfky
Po vytvoření nového hesla je již možné se přihlásit pomocí uživatelského jména a hesla. Přidali jsme vyšší úroveň zabezpečení, a proto bude při každém přihlášení potřeba zadat ověřovací kód, který přijde v SMS.

Jak se přihlásit do nové aplikace

Ikona Informace

Novou mobilní aplikaci si od 30. června 2025 stáhnete na Google Play nebo Apple Store pod názvem „HealthPlus“. Současnou aplikaci bude potřeba nejprve odinstalovat.

Modrá ikona fajfky
Pro první přihlášení do mobilní aplikace je potřeba zadat své přihlašovací jméno a resetovat vaše stávající heslo kliknutím na tlačítko „zapomněli jste heslo?“ a projít krátkou bezpečnostní procedurou.
Modrá ikona fajfky
Po vytvoření nového hesla je již možné se přihlásit pomocí uživatelského jména a hesla s volbou použití následného přihlášení pomocí otisku prstů nebo ověření dle obličeje.
telefon s logem Health+

Stáhněte si naši mobilní aplikaci HealthPlus

Download on the App Store (icon)
Get it on Google Play (icon)

Časté dotazy ke změně klientské zóny a aplikace

Proč se mění klientská zóna?

Naším cílem je nabídnout bezpečnější, přehlednější a modernější prostředí, které odpovídá současným technickým i bezpečnostním standardům. Zároveň chceme přinášet nové funkce a lepší uživatelský komfort a postupně toto prostředí rozšiřovat.

Kdy bude nová klientská zóna a aplikace spuštěna?

Nová klientská zóna bude spuštěna 30. června 2025. Od tohoto dne bude dostupná přes náš web i jako mobilní aplikace.

Co se pro mě jako klienta změní?
  • Přístup do klientské zóny zůstává stejný (zde najdete link).
  • Starou aplikaci bude nutno odinstalovat. Novou aplikaci bude třeba stáhnout na App Store a Google Play pod stejným jménem (HealthPlus).
  • Přihlašovací jméno zůstává stejné. Bude pouze třeba změnit přístupové heslo.
  • Současná klientská zóna ani aplikace nebude již nadále přístupná.
Musím si něco připravit nebo nastavit předem?

Ne, přechod bude automatický. Předem vás budeme o všech krocích informovat emailem i SMS.

Bude potřeba nové heslo?

Ano. Zatímco přihlašovací jméno se nemění, heslo bude potřeba vytvořit nové.

Jak se dostanu do nové klientské zóny?

Přístup zůstává stejný přes náš web. Odkaz najdete na zde.

Kde bude k dispozici mobilní aplikace?

Spolu s novou klientkou zónou spouštíme i novou mobilní aplikaci pro iOS a Android pod názvem "HealthPlus". Ke stažení bude na Google Play a App Store.

Co když se mi něco nebude zobrazovat správně?

Doporučujeme aktualizovat prohlížeč nebo aplikaci. Pokud problém přetrvává, kontaktujte naši podporu – rádi vám pomůžeme.

Máte zájem o naše služby?

Kontaktujte nás.