Stále pracujeme na zkvalitňování a zpříjemňování našich služeb. Proto bychom Vám rádi připomněli možnosti, jak nás můžete kontaktovat:.
KLIENTSKÁ LINKA +420 227 071 111 je pro Vás k dispozici v pracovní době. Na této lince se dovoláte našim kolegyním z klientského servisu, které vyřídí jakýkoliv dotaz nebo požadavek - ať už potřebujete objednat, zajistit recept nebo kontaktovat některou z našich klinik. Zavolejte nám, rádi se o Vás postaráme.
LINKA EMERGENCY CALL SERVISU+420 731 611 767 je pro Vás k dispozici mimo pracovní dobu, o víkendech i o svátcích. Tuto linku kontaktujte v případě akutních potíží. Naše kolegyně z klientského servisu Vám zodpoví veškeré dotazy, které spěchají, zprostředkují telefonickou konzultaci s internistou nebo pediatrem nebo doporučí pohotovostní zdravotnické zařízení. V rámci pohotovosti v Nemocnici na Homolce předem ohlásí Váš příjezd.
Rádi bychom Vás upozornili, že tato linka nenahrazuje nouzové telefonní číslo 155 a v případě závažných zdravotních obtíží nebo v případě ohrožení života je třeba volat přímo.
MAIL – na naši e-mailovou adresu recepce@healthplus.cz můžete zaslat jakýkoliv dotaz nebo požadavek a naše kolegyně z klientského servisu se mu budou v nejkratším možném čase věnovat.
V posledních měsících jsme testovali možnost být dostupní 24 hodin denně a 7 dní v týdnu pouze na jednom jediném telefonním čísle. Klientská telefonní linka +420 227 071 111 proto byla mimo pracovní dobu přesměrována na mobilní telefon call servisu. Ukázalo se však, že linku call servisu silně vytěžovaly hovory, které nebyly akutní, nebyly z řad našich klientů a dostupnost linky se tak pro Vás velmi snížila.
Proto obnovujeme výsadní možnost kontaktovat call servis pouze Vám, našim klientům. Linka +420 227 071 111 tak bude dostupná pouze v pracovní době.
Doporučujeme tedy uložit si obě naše telefonní čísla:
+420 227 071 111 (recepce v pracovní době)
+420 731 611 767 (pohotovostní medicínská linka, mimo pracovní dobu recepce)
V případě jakýchkoliv dotazů využijte kterýkoliv z výše uvedených způsobů.